Player

Δημιουργία "community" στο haxmaps.com

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Δημιουργία "community" στο haxmaps.com

Δημοσίευση από Hazardos Την / Το Τρι Σεπ 08, 2015 12:01 pm

Μιας και ο admin του haxmaps.com επιτέλους άλλαξε την χώρα διαμονής μου σε Ελλάδα αποφάσισα να πάρω την πρωτοβουλία να προσελκύσω και άλλους παίκτες του ελληνικού Haxball να γίνουν map-makers και να δημιουργήσουμε μια "κοινότητα". Από κάτω θα γράψω μερικά πράγματα για το haxpuck.com (site δημιουργίας σταδίων) και το haxmaps.com

Λίγα λόγια για το haxpuck.com (και παρόμοια sites)

To haxpuck.com είναι η κυριότερη ιστοσελίδα δημιουργίας haxball maps. Στο haxpuck.com υπάρχει και η δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού για να αποθηκεύετε και να κατεβάζετε τα maps.

Υπάρχουν 7 "εργαλεία"
-select (για να πατάτε ή να μετακινείται κάποιο αντικείμενο)
-rotate (για να γυρίζετε κάποιο αντικείμενο)
-scale  (για να αλλάζετε την κλίμακα και το μεγεθος του αντικειμένοου)
-segment (με την επιλογή segment μπορείτε να σχεδιάσετε γραμμές, τοίχους κτλπ. Επίσης μπορείτε να συνδέσετε δύο σημεία)
-vertex (επιλογή που μπορεί να έχει αρκετές ιδιότητες. Δεν το χω πολυκαταλάβει ακόμα είναι η αλήθεια)
-disc (για να σχεδιάσετε κυκλικά αντικείμενα)
-goal (για να βάλετε τις γραμμές που περνάει η μπάλα για να μπει γκολ
-plane (μη ορατές άπειρες γραμμές που βοηθούν στην οριοθέτηση του σταδίου)

Properties


  • speed - The initial speed of a disc. The default value is 0,0.

  • bCoef - How much bounce an object has. Officially, this is a number between 0 and 1. Values below 0 and above 1 can also be used with care (and haxketball nets). The standard value for walls is 1. The standard value for goal nets is 0.1.

  • cMask - A list of groups that the object collides with. The puck and the players have a cMask of "ball, red, blue, wall". During a red kick-off, all players have an additional cMask of "redKO". During the blue kick-off, all players have an additional cMask of "blueKO".

  • cGroup - The groups that an object belongs to.

    • ball - the puck
    • red - red players
    • blue - blue players
    • wall - walls
    • redKO - kick-off barriers for red's kick-off
    • blueKO - kick-off barriers for blue's kick-off
    • all - all of the above



  • trait - A named set of properties common to many objects.

  • x - The horizontal position of a vertex.

  • y - The vertical position of a vertex.

  • curve - The angle (in degrees) at which a segment curves. Possible values are between -340 and 340.

  • vis - true or false. Is this object visible?

  • color - The color of segments and discs. Specified as a 6-character hexidecimal string.

  • normal - The direction faced by a plane.

  • dist - The distance of a plane from the center of the stadium. When it is positive, it keeps objects away from the center. When it is negative it keeps object close to the center.

  • radius - The half-size of a disc.

  • invMass - The inverse mass of an disc. 0 means that the disc doesn't move. The higher the invMass, the lighter the disc. Values below 0 are possible but must be used with care (and bobsleds). The default for discs is 1.

  • pos - The x and y coordinates of the center of a disc.

  • p0 - The coordinates of one end of a goal.

  • p1 - The coordinates of the other end of a goal.

  • team - The team whose goal it is, either blue or red.

  • damping - The deceleration rate of a disc. 1 means no deceleration. The default value is 0.99.


 

Stadium Properties

Default Values are in parenthesis.

  • Spawn Distance - How far to the right and left of the center should the players start?

  • Height and Width - The half size of the stadium.

  • Background

    • Type - The style of backgroud to use, either grass or hockey.
    • Width and Height - The half size of the background.
    • Border Radius
    • Kick-Off Radius



  • Player Physics

    • Bounce (0.5), Inverse Mass (0.5) and Damping (0.96) - properties of the player disc when not trying to kick.
    • Acceleration (0.1) - Acceleration when moving normally.
    • Kicking Acceleration (0.07) - Acceleration when trying to kick.
    • Kicking Damping (0.96) - Damping while trying to kick.
    • Kick Strength (5) - Strength of kicks.



  • Ball Physics

    • Radius (10), Bounce (0.5), Inverse Mass (1), Damping (0.99), Color (FFFFFF), Collision Mask (all) and Collision Group (ball) - properties of the ball disc.





Θα τα καταλάβετε περισσότερο στα Αγγλικά παρά αν σας τα μεταφράσω tongue Δεν είναι δύσκολο, απλά θέλει λίγο προπόνηση.


Μερικά βίντεο-tutorials
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Για οπιαδήποτε απορία ρωτήστε με εδώ ή στο Haxball. Το map-making είναι πολύ ενδιαφέρον και αξίζει να το δοκιμάσετε. Επίσης μπορείτε να πάρετε ιδέες απο maps ή να επεξεργαστείτε άλλα maps με το να αντιγράψετε τον κώδικά τους και να το κάνετε paste στο text-mode. Στο HaxPro είναι πιο εύκολο γιατί μπορείτε να το κάνετε load κατευθείαν.


Λίγα λόγια για το haxmaps.com

Το haxmaps.com είναι η μεγαλύτερη ιστοσελίδα με Haxball maps. Προτιμότερο είναι να δημιουργήσετε λογαριασμό ώστε να μπορείτε μετά να διαχειριστείτε τα maps σας. 


Πρώτος στόχος μας στο haxmaps.com είναι να μπουμε στο top-15 των χωρών, δηλαδή να ξεπεράσουμε την Γαλλία που έχει περίπου 10.000 downloads. Εμείς υπολογίζω ότι έχουμε αυτήν την στιγμή 7.000. 

_________________
AMP   3v3 tournament
avatar
Hazardos
Playa

Join date : 06/03/2015
Posts : 109

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης